PR Korporacyjny

W świecie, w którym konkurencja nie śpi, a oczekiwania interesariuszy rosną, to, jak firma mówi o sobie o swojej strategii, wartościach i osiągnięciach wprost przekłada się na reputację i pozycję rynkową.

Spójny i autentyczny PR korporacyjny buduje wiarygodność, wzmacnia relacje i skutecznie wspiera realizację celów biznesowych.
Nie ograniczamy się do teorii. Zrealizowaliśmy kilkaset projektów zarówno dla polskich spółek, jak i międzynarodowych firm komunikujących się globalnie. Mamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji korporacyjnej. Wiemy więc, co zrobić, by Twoja firma była lepiej postrzegana przez otoczenie.

Komunikacja korporacyjna - budujemy silny i rozpoznawalny wizerunek

  • Analiza dotychczasowych działań
  • Warsztaty rozpoczynające współpracę
  • Wypracowanie strategii i/lub planu działań
  • Realizacja zaplanowanych działań komunikacyjnych
  • Weryfikacja efektów i optymalizacja

Dostarczamy efekty, które widać w praktyce – od poprawy pozycji rynkowej po konkretne wyniki w sprzedaży i employer brandingu. Rozumiemy biznes i branże, w których działają nasi klienci, dlatego nasze rekomendacje są praktyczne, a komunikacja zawsze dopasowana do realiów rynkowych. 

Co zyskasz dzięki naszym działaniom?

  • Komunikację, która wspiera Twoje cele - sprzedaż, rekrutację czy budowę marki pracodawcy Profesjonalne i regularne relacje z mediami oraz obecność ekspertów w przestrzeni publicznej
  • Spójną i zrozumiałą komunikację z kluczowymi grupami interesariuszy Wiarygodność i zaufanie do marki
  • Wizerunek firmy jako eksperta i lidera opinii w branży Wzmocnienie reputacji i przewagi konkurencyjnej

Śledzimy trendy komunikacyjne i analizujemy praktyki – wiemy, co działa, a co jest tylko chwilową modą. Dlatego wspieramy firmy w budowaniu nowoczesnych, wiarygodnych i odpornych na kryzysy marek – zarówno lokalnie, jak i globalnie.

W zakresie PR-u korporacyjnego wspieraliśmy przedsiębiorstwa takie jak:

W zależności od struktury organizacyjnej i potrzeb klienta możemy:

  • Zapewnić kompleksowe wsparcie w komunikacji - od strategii po codzienną obsługę, działając jak wewnętrzny dział PR
  • Opracować strategię komunikacji od A do Z, w tym plan, harmonogram i kluczowe przekazy
  • Współpracować projektowo, np. w procesach zmian, rebrandingu czy przejęć spółek
  • Prowadzić bieżące działania komunikacyjne wspierając dział komunikacji – od kontaktów z mediami, przez koordynację wydarzeń, aż po doradztwo strategiczne

Możliwy zakres wsparcia w PR korporacyjnym

  • Opracowanie strategii komunikacji i kluczowych przekazów Audyty wizerunku, analizy działań konkurencji i benchmarków branżowych
  • Media relations, w tym plasowanie ekspertów w mediach (publikacje, wywiady i komentarze) Komunikacja w procesach zmiany, np. rebrandingu lub przejęcia spółek
  • Wsparcie w komunikacji z różnymi grupami interesariuszy, m.in. inwestorami, regulatorami i partnerami biznesowymi Komunikacja wspierająca działania ESG
  • Monitoring otoczenia i doradztwo strategiczne Szkolenia medialne i przygotowanie do wystąpień publicznych

Za każdą strategią stoi historia – firmy, która chciała być bliżej swoich klientów, odzyskać zaufanie inwestorów albo pokazać, że wyznacza kierunki w branży. Poznaj nasze case studies i zobacz, jak te historie nabierały kształtu dzięki odpowiednio prowadzonej komunikacji. To opowieści o zmianie, która zaczyna się od słów, a kończy realnym efektem biznesowym.

Poznaj inne usługi

  • Komunikacja wewnętrzna

    Pomożemy zaplanować i prowadzić przemyślaną komunikację z pracownikami, która przełoży się na pozytywne zmiany wewnątrz organizacji i wesprze realizację jej celów biznesowych.

  • Komunikacja kryzysowa

    Kryzysy mogą zdarzyć się każdej firmie. Ważne, by być na nie przygotowanym.